keskiviikko 15. helmikuuta 2017

vuosi 2017

Aika lailla paitsiossa on kirjoittaminen ollutkin. Tuntuu kuin elämä menisi nopeammin ikää karttuu. Aivan kuin aina olisi perjantai - siltä se töissä on tuntunut viime aikoina. Nyt olen kuitenkin talvilomalla - noin puolessa välissä alkaa tämä olla. Ei ollut sen suurempia lomasuunnitelmia kuin ennenkään

Launtaina kävin isän luona auttelemassa - ja samalla veljen luona kuulumisia kuuntelemassa. Koiranpentu kasvaa, veljenpojalla penkkarikiireitä (katoin facesta heiän koulun "trailerin"), veli suostuikin kunnallisvaaliehdokkaaksi vaikka syksynä kieltäytyi, väsytystaktiikka puree...

Sunnuntai taisi olla vähän nk lepopäivä, maanantaina  Heinolaan nuoremman tytön luo. Käytiin Kumpeli Spa'ssa lillumassa kolmisen tuntia  - suurin osa ajasta oltiin kahdestaan. Sellainen mukava pieni paikka, kyllä siinäkin kerkeää rentoutua - ja sen jälkeen vävykokelaan jauhelihakeittoa syömään (lounaana tytön tekemään kanasalaattia aiemmin). Illansuussa ajelin kotiin - mikäs siinä ajellessa - sula keli

Eilen oli sisko- ja kaveripäivä - olihan myös ystävänpäivä. Sisareni  kanssa (joka asuu muutaman sadan metrin päässä) kävimme paikallisessa kiinalaisessa - ja sitten hiukan shoppailua. Kävin mm marokkolaisesta liikkeestä ostamassa Argan-öljyä - ja sisko löysi muutaman kivan vaatteen. Seuraamme liittyi sitten kaveri kahvittelemaan töidensä jälkeen. Tämän jälkeen joku puki sanoiksi idean et voitais lähteä myös lenkille. Kamu lähti kotoaan hakemaan lenkkikamppeet ja tuli sitten mun luokse josta sisko nappaamaan mukaan lenkille. Mukava päätös Ystävänpäivälle

Siskokset
Näinpä myös siskontyttöjen kissatkin <3
"sisarukset" (sama äiti)

Huomenna olis tarkoitus suunnata Etelä-Savoon, vanhemman tytön luo. Hänellä onkin perjantaina vapaapäivä niin päästään viettämään äiti-tytär päivää kunnolla. Ehkäpä lähden sitten lauantaina hieman aikaisemmin kotiinpäin - sunnuntaina suuntana iskän huusholli

Sain mä tänään pikkasen tehtyä sitä mitä suunnittelin lomaksi - eli  vaatteet järjestettyä kaappiin hieman siistimmin -jos vaikkapa mulle sattuu jotain ;) niin ei ensimmäiseksi kukaan kauhistele - miten ne kaapitkin oli niin sekaisin - no joo tämä on mun huumoria

Huumorista puheenollen - paras standup- klippi mihin olen viime aikoina törmännyt - on tämä: Suomen tärkein sana by Ismo Leikola

Ulkonakin alkaa olla jo kevään tuntua - no tänä vuonna ei paljon talvesta ole päässyt nauttimaankaan. Eilen sen verran että lammen jäällä kävi pikkusen kävelemässä


1 kommentti:

  1. Mä kyllä komppaan sua tuossa, että iän myötä ajan kulku nopeutuu. Aina vaan on kiire, vaikka kuinka haluaisi vähän "himmailla". Sulla on mukava loma. Mä olen ensi viikolla lomalla ja käymme miehen sedän luona Oulun suunnalla ja sitten pojalla Kajaanissa. Siinä on lomaa riittämiin.

    VastaaPoista

puista ja metsästä

Oltiin eilen kirjastossa luennolla Puiden terveysvaikutuksista ruokana ja rohtona. Ihan mielenkiintoinen juttu. Pitänee joskus lainata kys...